2014. december 12., péntek

Újra itt - Advent 2014

Régen írtam bejegyzést, merthogy nincs időm...vagyis inkább mással töltöm az időmet.
Munkával, családdal, utazással, nyelvtanulással. Ennyi minden mellett a varrás háttérbe szorult. 
Viszont rengeteg inspiráló élményben volt részem az elmúlt két hétben, ugyanis Dániában töltöttem 10 napot, az idén már másodjára. Onnan feltöltődve, tele ötletekkel és nyugodt szívvel/fejjel érkeztem haza:) 
Erről majd írok legközelebb, képekkel az élményeimről és arról, hogy hogyan készülnek egy skandináv országban a karácsonyra:))))
Addig is készülnek a kézműves ajándékok (ma este éppen egy bonbonkészítő műhelybe vagyok hivatalos:) A becsomagolt ajándékokról készítettem fotót, ami a kedves sógornőmnek a keze alól kerültek ki. Az ötlet származott tőlem és az általam tervezett ajándékkísérők, a megvalósítás Ágié volt. 
Már azóta révbe is értek a kicsi csomagok:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése